سوالات رایج

ممکن است سوال شما را قبلا از ما پرسیده باشند

میتوانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟

در حال حاضر فقط در شهر اصفهان پرداخت در محل امکان پذیر است.

شرایط استفاده از کد تخفیف اولین خرید چیست؟

سیستم هوشمند وبرا پس از بررسی حساب کاربری در صورتی که مالک آن مشتری جدید وبرا باشد، امکان استفاده از کد تخفیف خرید اول را ایجاد می کند و در سایر موارد به کاربر متن زیر اعلام می شود:کد تخفیف وارد شده، تنها برای کاربران جدید قابل استفاده است و طبق بررسی ها شما به عنوان کاربر جدید شناسایی نشدید.

میتوانم سفارشم را بصورت اقساطی ( اعتباری ) پرداخت کنم؟

در حال حاضر امکان پذیر نمی باشد.

چطور درخواست خود را جهت بازگرداندن کالا (مرجوعی کالا) به شما اطلاع دهم؟

شما عزیزان می توانید در ابتدا با مشاورین وبرا تماس بگیرید و شرح حال محصول و علت مرجوع کردن محصول را اعلام بفرمایید، سپس پس از تایید مشاوران در خصوص مرجوع شدن محصول راه های بازگشت آن به شما اطلاع داده خواهد شد.

چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم؟

شما عزیزان می توانید تا 24 ساعت پس از ثبت سفارش خود با مشاورین وبرا تماس بگیرید و سفارش خود را لغو کنید.

چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم؟

شما عزیزان می توانید با مشاورین وبرا تماس بگیرید و از ثبت و طریقه ارسال کالاهای خود مطلع شوید.

سوالات متداول