در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟
تمامی کالاهای وبرا از نظر کارکرد و امکانات ضمانت میشوند. اما شرکت وبرا برای راحتی خیال مشتریان خود، برای تمامی محصولات وبرا 7 روز ضمانت بازگشت کالا و مهلت تست قرار داده است تا با خاطری آسوده و بدون هیچ نگرانی، کالای مورد نیاز خود را خرید کنید.
در این طرح مشتریان پس از خرید و دریافت کالای خود، 7 روز مهلت تست و بررسی خواهند داشت و در صورت وجود هرگونه مشکل، از لحظه تحویل کالا تا 7 روز پس از آن میتوانند کالای خریداری شده را به آدرس ما ارسال کنند و وجه خود را بدون کم و کاست دریافت کنند.
چگونه کالا را ارسال کنم؟
- قبل از ارسال کالا حتما با خدمات پس از فروش وبرا با شماره 09399879282 تماس بگیرید یا به همین شماره در واتس اپ پیام ارسال کنید. لطفا به هیچ عنوان بدون هماهنگی محصول را ارسال نکنید.
- کالا را در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بسته بندی کنید و تمام محصولات جانبی و اقلام همراه محصول را به همراه کالا ارسال کنید.
- به هیچ عنوان روی جعبه اصلی کالا، مشخصات، آدرس یا توضیحات یادداشت نکنید و در صورت نیاز، توضیحات خود را در پشت فاکتور و یا برگه جداگانه بنویسید. هرگونه مخدوش شدن جعبه اصلی، امکان استفاده از ضمانت بازگشت کالای شما را از بین خواهد برد.
- کالای خود را به همراه یک دست نوشته شامل شماره سفارش، تاریخ خرید، متن درخواست بازگشت وجه و شماره کارت بانکی (که توسط آن خرید کردهاید) را به آدرس ما ارسال کنید.
- پس از ارسال محصول با پست، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به آدرس [email protected] ایمیل کنید یا به شماره واتس اپ 09399879282 ارسال کنید.
- اگر کالا دارای رمز عبور است، لازم است قبل از ارسال حتما برداشته شود تا کارشناسان وبرا امکان تست محصول را داشته باشند.
- پس از دریافت کالا توسط وبرا، وجه دریافتی به صورت کامل، نهایتا تا 72 ساعت بعد به حساب شما واریز خواهد شد.
برای استفاده از این گارانتی، به نکات زیر دقت فرمایید:
- جعبه محصول سالم باشد
- محصول نصب نشده باشد
- جای پیچ و خش روی محصول نباشد
- در موعد مقرر این ارسال انجام شود.
- تمامی هزینههای ارسال کالا بر عهده مشتری میباشد.