چه محصولاتی شامل گارانتی وبرا میباشند؟
وبرا تمام تلاش خود را میکند تا بستر خریدی امن و مطمعن را برای شما فراهم کند. در راستای این هدف بزرگ، اکثر محصولات وبرا از 6 تا 24 ماه گارانتی شدهاند تا با خیالی مطمعن خرید کنید و از خرید خود لذت ببرید. شما میتوانید هر زمان که دستگاهتان کارکرد معمول خود را از دست داد، بدون هیچ تغییر یا تعمیری با تیم پشتیبانی وبرا تماس بگیرید و از گارانتی محصول خود استفاده کنید. اطلاعات مدت زمان گارانتی محصولات، در بخش توضیحات هر محصول ذکر شده است. به یاد داشته باشید، در صورت بروز هرگونه مشکل شرکت وبرا همیشه همراه شماست.
استفاده از گارانتی مستلزم رعایت شرایطی است که در زیر به آنها میپردازیم:
- شما میتوانید از لحظه خرید تا تاریخ اعلام شده، از خدمات گارانتی وبرا استفاده کنید و در صورت بروز هرگونه مشکل به ما اطلاع بدهید. بدیهی است، بعد از رد شدن تاریخ اعلام شده گارانتی محصول، شرکت وبرا هیچگونه مسئولیتی در برابر محصول شما نخواهد داشت.
- جهت ارسال محصول برای گارانتی، همراه کالای خود توضیحات مختصری از مشکلات آن یادداشت کنید.
- توجه داشته باشید هزینه ارسال و دریافت محصول برای گارانتی به عهده مشتری است.
- به هیچ عنوان محصول نباید توسط هیچ شخص دیگری مورد تعمیر قرار بگیرد. در غیر از این صورت هیچ گونه خدمات پس از فروش و گارانتی به دستگاه شما تعلق نمیگیرد.
- زمانی که محصول خود را جهت استفاده از گارانتی، برای وبرا ارسال میکنید؛ از لحظه تحویل نهایتا تا 72 ساعت عیبیابی میشود و تیم پشتیبانی وبرا با شما تماس میگیرند.
- مدت زمانی تعمیر محصول در وبرا بستگی به نوع خسارت دارد. روند تعمیر حدود 20 روز طول میکشد.
محصولات وبرا در شرایط زیر از درجه اعتبار گارانتی ساقط میشود:
- استفاده و نگهداری و آزمایش ناصحیح از دستگاه
- خرابی در اثر استفاده از هرگونه لوازم جانبی تایید نشده از وبرا
- اقدام به سرویس و تعمیر و یا هر گونه تغییر در محصول
- هر گونه ضربه خوردگی و آسیب فیزیکی
توجه داشته باشید، قبل از ارسال کالا حتما با پشتیبانی گارانتی تماس حاصل فرمایید.
آدرس وبرا:
مرکزی: اصفهان، خیابان جابر انصاری، خیابان شهبازی شمالی، نرسیده به مترو جابر، مغازه پلاک 38
کد پستی: 96837309
پشتیبانی گارانتی:
09133166105 مجتبی رهنما (تماس از ساعت 9 الی 16)
شماره واتس اپ: 09133166105
(ارسال پیام به صورت 24 ساعته)